خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window

تجاوز به نظامیان زن آمریکایی+تصاویر
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تجاوز به نظامیان زن آمریکایی (+عکس)

تجاوز به نظامیان زن آمریکایی (+عکس)
به گزارش بولتن نیوز، زنانی که در نیروهای مسلح امریكا خدمت می کنند و اکنون در کشورهایی همچون افغانستان و عراق حضور دارند، بیشتر از آنكه در جنگ هدف گلوله دشمن قرار گیرند، از طرف همرزمان خود در معرض تعرض جنسی هستند!

چندی پیش تلویزیون "راشاتودی" روسیه، در گزارشی که در این خصوص پخش کرده به این مسئله مهم که وزارت دفاع آمریکا را مشغول کرده، پرداخت و اذعان کرد که تجاوز به زنان در ارتش امریکا در حالیست که مسئولان از افزایش این آمار ابراز نگرانی کرده‌اند و بررسی‌ها نشانگر آن است که یک سوم از زنان ارتش امریکا هدف تجاوز جنسی مردان ارتشی خود قرار گرفته‌اند.

آمارهای رسمی دولت امریکا نشانگر آن است که از هر سه زن در ارتش امریکا یکی هدف تجاوز به عنف نظامیان قرار می‌گیرد. حتی در این مورد کتابی هم با عنوان "تجاوز به عنف دشمن خودی" انتشار یافته است. این كتاب داستان تکان دهنده زنان نظامی را شرح می دهد که قربانی سوء استفاده جنسی همرزمان امریکایی خود شده‌اند.

یکی از فیلمسازان که سرگرم تهیه فیلمی در این خصوص است، می گوید: جرائم جنسی در ارتش امریکا به امری عادی تبدیل شده است. زیرا عاملان آن به ندرت تحت بازجویی و تعقیب قضایی قرار می‌گیرند. مرسدس گالگو گفت: "به علت اینکه زنانی که هدف تجاوز قرار می گیرند، معمولا از طرف فرماندهان و رده های بالاتر ارتش تهدید می شوند، جرات پیدا نمی کنند چنین مواردی را گزارش کنند."

ادامه مطلب را ببینید...





:: موضوعات مرتبط: جالب و خواندنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1812
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مسعود
ت : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی